بررسی روزنامه های صبح چهارشنبه تهران – ۲۳ فروردین
نوشته شده توسط : tv1bih

روزنامه های امروز صبح تهران با چاپ عکس هائی از ورود کوفی عنان به تهران از آغاز دیدار فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور سوریه خبر داده و در مقالاتی به گمانی زنی درباره آثار این سفر پرداخته اند. انهدام یک شبکه جاسوسی توسط وزارت اطلاعات و فتواهای تازه مراجع تقلید برای جایگزینی مجازاتی به جای سنگسار از جمله دیگر اخبار این روزنامه هاست که در عین حال از ادامه کشمکش مجلس و دولت بر سر بودجه امسال نوشته و شایعات مختلف درباره نرخ آینده بنزین را موجب بازی با افکارعمومی دانسته اند.

دستان خالی عنان از تهران

"جنگ پهپادها" عنوان اصلی شرق است، کیهان خبر داده "شبکه جاسوسی و ترور موساد منهدم شد" فرهیختگان از "رایزنی کوفی عنان در تهران" نوشته است.

کوفی عنان

تیتر و عکس صفحه اول تهران امروز

حجت کاظمی درسرمقاله دستان عنان فرستاده ویژه سازمان ملل در مساله سوریه را در تهران خالی دیده و نوشته او در تهران سعی دارد تا حمایت کشورمان از طرح صلح خود را کسب کند. البته جمهوری اسلامی ایران از زمان آغاز فعالیت های دبیر کل سابق سازمان ملل متحد حمایت و همراهی کلی خود را با تلاش ها و طرح وی اعلام کرده است. طرحی که از همان ابتدا در خصوص امکان اجرایی شدن آن تردیدهای جدی ای مطرح شده بود و منتقدان و تحلیلگران عنوان می کردند که پیش زمینه های حرکت طرفهای درگیر در مسیر ترسیمی عنان در شرایط فعلی وجود ندارد. پیش بینی ای که با تحولات چند روز اخیر و عدم تعهد دو طرف درگیر در سوریه به طرح آتش بس موقت صورت عملی به خود گرفت و از این جهت در شرایط فعلی چشم اندازهای تحقق طرح آتش بس موقت تیره‌تر از قبل شده است.

به نوشته این روزنامه در چنین شرایطی سفر عنان به تهران را می توان تلاشی در راستای احیای طرح قبلی ارائه شده دانست. حال سوال این است که رایزنی ها در تهران می تواند زمینه برون رفت از بن بست فعلی را فراهم آورد؟

این روزنامه گمانه زنی کرده که محتوای طرح نماینده ویژه سازمان ملل متحد در بحران سوریه به گونه ای است که تحقق آن می تواند زمینه های تجدید قوای مخالفین نظام سیاسی سوریه را فراهم آورد و فرصت خوبی را برای دولت های خارجی فراهم آورد که شبکه های معارضین را در داخل این کشور تقویت کنند و نظام سوریه را در شرایط سخت تری قرار دهند.

در همین حال سیاست روز در تیتر اول خود بر اساس گفته یکی از مخالفان دولت اردوغان خبر از خطر تجزیه ترکیه داده و در شرایطی غربی‌ها با وعده ارتقای جایگاه منطقه‌ای و دادن امتیاز ، ترکیه را به سوی تقابل با همسایگان بویژه سوریه سوق داده‌اند که سیاستمدران برجسته ترکیه ضمن هشدار به دولت فاش کردند، غرب تلاش می‎کند با وارد کردن ترکیه به جنگ، این کشور را تجزیه کند.

به نوشته این روزنامه در ماه‌های اخیر ترکیه سیاستی را با غرب در پیش گرفت که نتیجه آن مشارکت در طرح‌های غرب در منطقه بوده که بخش عمده‌ای از آن در قبال سوریه است. این رویکرد در حالی صورت گرفته که بسیاری آنرا برگرفته از وعده‌های غرب برای بهبود جایگاه منطقه‌ای ترکیه دانسته‌اند. با این وجود مردم و سیاستمداران کهنه کار ترکیه آن را فریبی برای دور ساختن ترکیه از منطقه و در نهایت درگیر ساختن آن در جنگ برای تجزیه این کشور می دانند.

مستند سیاست روز برای خبری که تیتر اول این روزنامه شده مصطفی کمالک، رهبر حزب سعادت ترکیه است که گفته: غرب امپراطوری عثمانی را وارد جنگ جهانی اول کرد، سپس با تجزیه آن رژیم اسرائیل را تشکیل داد. اکنون هم قصد دارد ترکیه را به زور وارد جنگ دیگری کند تا اسرائیل را گسترش دهد.

تابو روابط ایران و آمریکا

محمدعلی وکیلی در ابتکار نوشته رابطه خصمانه ایران و آمریکا موضوعی است که نیاز به ریشه‌یابی زیادی ندارد. یکی از مناقشه آمیزترین مباحث سیاست خارجی ایران و آمریکا ظرف سه دهه گذشته، بحث رابطه میان این دو کشور است؛ هر دو کشور دارای منافع مشترک ولی با دیدگاه‌های متفاوت هستند. رابطه ایران با انگلستان نیز پرچالش بوده‌ است ولی دو طرف پذیرفته‌اند که می توان دوست نبود اما رابطه دیپلماتیک داشت. ایران و عربستان نیز بیشترین اختلاف در عقیده و روش را دارند و حتی در برهه‌ای از زمان، دامنه اختلافات باعث کشتار حجاج ایرانی توسط سعودی‌ها گشت.

به نوشته این مقاله هرگاه در طول سالیان گذشته بحث رابطه ایران و آمریکا مطرح شده و یا اراده‌ای در دو کشور برای برقراری رابطه به وجود آمده‌ است، ناگهان عده‌ای آن را به دوستی و رفاقت ترجمه کرده‌اند؛ آنگاه تفاوت‌های دیدگاهی را به رخ کشیده و انجام رابطه را غیر قابل تحقق برشمرده‌اند. از آنجایی که در قاموس این گروه، ارتباط به دوستی و رفاقت معنی شده ‌است، بنابراین آن را به «تابو» تبدیل کرده‌اند.

سرمقاله ابتکار در نهایت نوشته در روابط بین‌الملل «تابو» معنا ندارد. ملاک و معیار رفتار کشورها با همدیگر بر اساس منافع ملی هر کشور است. بنابراین معنایی ندارد که کشورها از همدیگر تابو بسازند. از این جهت است که گفته می‌شود؛ دوست دائمی و دشمن همیشگی بی معناست. زمانی که از روابط دو کشور تابوسازی شود پیامدهای دهشتناکی برای آن دو به همراه خواهد داشت: اولاً، کشورهای ثالث سود تابوسازی را خواهند برد؛ این کشورها در قالب واسطه‌گری و پیام‌رسانی مشکلات خود را حل می‌نمایند. ثانیاً عده‌ای در هر دو کشور با اهرم تابو تلاش می‌کنند که ماهی خود را از آب گل آلود روابط بگیرند.

بنزین و گرفتاری دولت و مجلس

بنزین گران

بنزین گران از دید سلمان طاهری، شرق

"ابطال مصوبه برداشت دولت از حساب بانک ها" تیتر اول روزنامه جمهوری اسلامی است، جام جم از "بازی بنزین با افکار عمومی" گلایه کرده است.

بازی با افکارعمومی بنزین جام جم

جام جم در خود نوشته در حالی که هنوز اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها قطعی نیست و در هاله‌ای از ابهام قرار دارد،‌ برخی مسوولان مستقیم و غیرمستقیم با مطرح کردن مداوم سناریوهای غیر قطعی درباره قیمت و روش عرضه بنزین آرامش را از افکار عمومی سلب کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار این روزنامه طرح اسفندماه مجلس درباره ممنوعیت اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها و موکول شدن اصلاح احتمالی قیمت حامل‌های انرژی به اول تابستان به همراه تحولاتی که در کمتر از ۲ هفته‌ای که از پایان تعطیلات نوروزی می‌گذرد در صحنه سیاسی کشور اتفاق افتاد، اصولا حتمی بودن اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه‌ها را در سال جاری زیر سوال برده است.

جام جم با لحن انتقادآمیز نوشته ظاهرا ماجرا برای برخی افراد سمت و سوی دیگری دارد، چرا که از اخبار و اطلاعات متعدد، انبوه، متناقض، مبهم و بعضا بی‌سر و ته ارائه شده توسط این افراد که گاه رسانه‌ها را نیز در دام می‌اندازد، روزی نیست که مجموعه خبر یا خبرهایی منتشر نشود که قرار است بنزین تک‌نرخی شود، ۲ نرخی شود، چند نرخی بماند، ۱۰۰۰ تومان شود، ۱۱۰۰ تومان شود، نرخ‌های منطقه‌ای تعیین شود، سهمیه‌ها حذف و اضافه شود، چند سناریوی نهایی روی میز ستاد هدفمندی یارانه‌ها قرار گرفته، از ۸‌ سناریو ۳ سناریو تایید شده، ۲ سناریو دارد به قطعیت می‌رسد و ....

تهران امروز هم در تیتر اول خود خبر داده با آزادسازی کامل قیمت بنزین، قیمت عرضه این فرآورده نفتی بر اساس انواع آن و همچنین نرخ‌های متفاوت دلار می‌تواند بین۹۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان در هر لیتر نوسان کند.

هما کبیری در نوشته تعیین قیمت بنزین به عنوان استراتژیک‌ترین فرآورده نفتی همیشه حواشی خاص خودش را دارد؛ به ویژه در این روزها که زمزمه‌های ورود به فاز دوم اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها به شدت خبرساز شده، شایعه‌های تعیین قیمت بنزین به عنوان فرآورده‌ای که تاثیر مستقیم در زندگی روزمره مردم کشور دارد، به شکل‌های مختلفی بیان شده است.

گرانی و بی توجهی مسئولان

حسین شریعتمداری مدیر کیهان هم در این روزنامه با انتقاد از رفتار برخی از مدیران دولتی نوشته بسیاری از ناهنجاری ها، از جمله گرانی را کسانی به مردم و مخصوصا اقشار مستضعف جامعه تحمیل می کنند که در میانه این میدان به بازی ناجوانمردانه مشغولند. این عده از فرصتی که مسئولان بی توجه برای آنان فراهم می آورند و با سوءاستفاده از فقدان نظارت و بازرسی، مردم را سرکیسه می کنند و نتیجه آن که سختی معیشت به مردم تحمیل می شود، بی اعتمادی و نارضایتی نصیب مسئولان نظام می شود ولی ثروت های بادآورده و نامشروع به کیسه بی انتهای غارتگران می ریزد.

نویسنده سپس محاوره ای را نقل کرده که یکی می پرسد آقا! قیمت این کالا چقدر است؟- فروشنده جواب می دهد ۳هزار تومان، خریدار می گوید ولی تا دو روز قبل قیمت آن ۲هزار تومان بود! جواب می شنود اگر خریدار نیستی مزاحم نشو!، خریدار تهدید می کند که شکایت می کنم! و فروشنده با پوزخند جواب می دهد برو آقا! هر کاری از دستت برمی آید بکن!... و مشتری مستضعف می داند که کاری از دستش برنمی آید!..

نماینده ولی فقیه در موسسه کیهان با این وجود یادآوری کرده که فردا که حادثه ای پیش می آید، باز هم همین مردم کوچه و بازار و مخصوصا اقشار محروم و مستضعف هستند که پای به میدان می گذارند و مثل همیشه، باز هم دزدان و غارتگران هستند که نه فقط از صحنه می گریزند و کنج عافیت برمی گزینند، بلکه دست در دست حرامیان به مقابله با مردم مظلوم برمی خیزند.

رحیمی

عکس و تیتر صفحه اول ابتکار

بدهی‌های معوقه دولت شرق

محسن ایزدخواه در در شرق به بررسی جهت‌گیری لایحه بودجه ۹۱ پرداخته و نوشته مطابق این لایحه کلیه دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه‌ها، به میزان بدهی و دیون دارایی‌های خود را به فروش برسانند گرچه ممکن است بخشی از فروش و واگذاری‌ها جابه‌جایی بین دستگاه‌ها و نهادها باشد. اما سوال اساسی این است که آیا چنین فرصتی وجود دارد؟

نویسنده کارشناس این مقاله سوال دیگری را هم اساسی دانسته و نوشته با توجه به آثار و پیامدهای هدفمند کردن یارانه‌ها در کنار تحریم‌های شدید اقتصادی که منجر به از مطلوبیت افتادن بخش‌های مولد شده است، واگذاری این حجم از صنایع و کارخانه‌ها و تعدادی بانک‌ها به میزان ۳۵‌هزار‌میلیارد تومان، چقدر می‌تواند منجر به درآمدزایی و قابلیت نقد شدن برای صندوق تامین اجتماعی باشد. به عبارت دیگر، این نوع واگذاری منجر به انداختن بار دولت روی دوش صندوق تامین اجتماعی که در حال حاضر بزرگ‌ترین دغدغه آن کمبود نقدینگی است، نیست و این فقدان منابع در حالی است که به علت عدم پرداخت به موقع هزینه‌های درمان غیرمستقیم توفان دیون تامین اجتماعی به بخش خصوصی درمان منجر به آن شده است که دولت، بانک مرکزی و سایر بانک‌ها را مکلف به پرداخت وام به تعهد اصل و سود از سوی دولت به این صندوق کند.

بی‌ثباتی در مدیریت صندوق تامین اجتماعی در هفت سال گذشته خسارتش کمتر از عدم تعهدات مالی دولت به این صندوق نبوده است، بنابراین توصیه می‌شود که با ایجاد ثبات در مدیریت و تقویت سه جانبه‌گرایی واقعی بار دیگر رونق و شکوفایی را در این صندوق زنده کرد که بزرگ‌ترین اثر آن بهبود وضعیت زندگی بازنشستگان و مستمری‌بگیران و ارایه خدمات درمانی مناسب به مجموعه بیمه‌شدگان و در نهایت حفظ عزت و کرامت انسانی آنها خواهد بود.

کیهان در ستون خود نوشته:

گفت: تازه چه خبر؟!

گفتم: بانک مرکزی اعلام کرد «پیش فروش سکه متوقف می شود».

گفت: هزاران آفرین، صد بارک الله، با این اقدام دست واسطه ها و دلال ها از بازار سکه کوتاه خواهد شد.

گفتم: مرد حسابی! کجای کاری، بانک مرکزی اعلام کرده توقف پیش فروش سکه برای جلوگیری از کاهش قیمت آن است!

گفت: یعنی چی؟!

گفتم: با سرازیر شدن سکه های پیش فروش شده قبلی به بازار، قیمت سکه به شدت کاهش یافته و بانک مرکزی می خواهد پیش فروش را متوقف کند تا مانع عرضه بیشتر سکه و کاهش بیشتر قیمت آن شود!

گفت: ولی کاهش قیمت سکه به نفع مردم و به ضرر واسطه ها و دلال هاست و بانک مرکزی باید از کاهش قیمت آن استقبال کند.

گفتم: چه عرض کنم؟! شخصی پتروس فداکار را با دهقان فداکار اشتباه گرفته بود، رفت انگشتش را کرد توی چشم راننده قطار!

خبر خوبی از لغو سنگسار

اعتماد "نظر مراجع تقلید درباره جایگزینی حکم سنگسار" را مهم ترین خبر امروز دیده است.

دکتر محمود آخوندی در در اعتماد درباره ورود مراجع به ماجرای سنگسار اظهار نظر کرده و نوشته این ورود روشنایی‌بخش بسیاری از تاریکی‌های نهفته در مسیر پویایی فقه اسلامی است. این طلیعه درخشانی است که نوید می‌دهد می‌توان در خصوص این مجازات بسیار سنگین گفت‌وگو کرد و برای جایگزین کردن اجرای آن که موجب وهن اسلام می‌شود راهکار پیدا کرد و بر آن مبنا فرهنگ‌سازی کرد.

این استاد ممتاز دانشگاه اظهار نظر کرده آنجا که هر نوع شک و تردید اجرای حدود را ساقط می‌کند و با توجه به اینکه در خصوص اجرای این مجازات میان فقهای عظام اختلاف‌نظر وجود دارد، می‌توان گفت که در این راستا شبهه حکمی وجود دارد و کم‌کم آشکار می‌شود و با وجود شبهه حکمی نمی‌توان حدی را به موقع اجرا گذاشت. به ویژه اینکه روش سنگسار کردن یک حکم تامینی نیست و امضایی است. تغییر احکام امضایی در شرایطی منع فقهی ندارد.

به این اعتبار اگر فتوای بعضی از مراجع محترم تقلید که روشنگرانه است پذیرفته شود عمل غیرفقهی و غیرشرعی به وجود نمی‌آید. اینکه بعضی از فقهای محترم مشکلات عملی اثبات جرائم مستلزم مجازات سنگسار را عنوان کرده‌اند البته مساله‌یی بسیار دقیق و مهم است، ولی باید دانست که این مشکلات عملی در اثبات سایر جرائم مستلزم حد نیز دیده می‌شود.

حتی کوروش هم گفته

پوریا عالمی در روزنامه اعتماد نوشته: در خبرگزاری مهر و دیگر رسانه‌ها خواندیم قیمت تخم‌مرغ لحظه‌یی بالا و پایین می‌شود. برای همین از سرکار خانم مرغانه تخم‌مرغیان دعوت کردیم بیایند روی کاناپه و در مصاحبه ما شرکت کنند. خانم تخم‌مرغیان لطفا از توی آن گلدان بیایید بیرون و بفرمایید بنشینید روی کاناپه تا مصاحبه را شروع کنیم.

طنزنویس سپس از قول مرغانه تخم‌مرغیان نوشته: «ما تحت فشار زیاد تخم می‌کنیم. خیلی از همنوعان ما در مرغداری‌ها در بدترین شرایط نگهداری می‌شوند و ازشان به‌ شدت کار می‌کشند. یکی از مرغ‌هایی که توانسته بود از مرغداری جان سالم به در ببرد در گفت‌وگو با شبکه ام‌آرغ (M. R. Gh TV) گفت که آدم‌ها مرغ‌ها را مجبور می‌کنند مثل گاو زندگی کنند و از صبح تا شب فقط بخورند تا بتوانند روزی سه تا تخم کنند. این موضوع خلاف آیین‌نامه‌های حقوق بشری است. حتی در منشور کوروش هم گفته مرغان آزاد هستند روزی هر چند تا که خواستند تخم کنند.»

ما: «ممنون از وقتی که برای انجام این گفت‌وگو گذاشتید. در پایان حرفی، حدیثی، گله‌یی، شکایتی، کاری، باری، چیزی اگر دارید بفرمایید.» مرغانه تخم‌مرغیان: «می‌شه روی این کاناپه تخم بگذارم؟» ما: «نه‌خیر. روی کاناپه چندتا تخم دوزرده بعضی از مسوولان گذاشته‌اند که منتظریم آنها جوجه شوند. اما اگر شما واقعا در وضعیت بغرنجی به سر می‌بری و باید حتما همین الان تخم بگذاری، پیشنهاد می‌دهم بروی در آشپزخانه و توی ماهیتابه تخم کنی. که با توجه به بیکاری و تورمی که در جامعه هست، ما یک دل سیر از عزا دربیاوریم و یک نیمروی از تولید به مصرفی بخوریم...» ئه وا. کجا در رفتی مرغ جان؟

عکس روز

جام جم

جام جم با تیتر لذت زندگی در دشت شقایق، این عکس محمد رضائی را در بالای صفحه اول خود آورده

Brazzer user nameYevgeny yevtushenko taxiFy035002 power cordDay lam bo nuong la lotCheesy taco diseaseheesyArmando montelongo arrestedCross days umd pg 1Mark wandall traffic safety actFree comcast internet hackMasiela lusha see throughasiela lusha seLewis dot diagram makerMianda cosgrove toplessWomen giving hand jobsQr code reader for my lg800gCerita tentang satinLisa simpson on bedFemale landing strip photosemale landing strip photosValue of 2001 coachman shamrock 23 ft.Can you watch porn on a dsiSnap on powerwasher 691583Rosario vampire hentaiosario vampireUnblockem onlineUplifting quotes for miscarriageMagali amadei haircutStickams jailbaitThe heroes of olympus fanfiction archiveBirthdate wrong on social securityScript of a streetcar named desireQuotes a single shardUltrex 2 pressure cookerSo over you quotesSelena gomez porn .El salvador in bubble lettersFree rfp rejection letter examplesLeigh allyn baker fake naked picsMy free cams agent 99Hindi c grade moviesSubway test questionsHow to see someones private facebookFamous hermaphroditeamous hermaphroditeGujarati quotesujarati qThe old cube fieldFull throttle saloon angie carlson toplessCrohn s remission methotrexateXxyeni riberaMilitary chantsCraigslist message chairsAlor 5 500 pictureMen humping women en humping womenThe iron giant sexsGreat gatsby colorLa esposa del juez isabel allendeVer culitos de univicion por descuidoXxxvideos pornosKearney whitehacklePerros tenienfo sexoBubbleshooter cybersaltArea of composite worksheetHombres vergudosombres vergudosThe american pageant 12th edition answersThe work number adeccoDoes jiffy lube do background checksTeresa takes ten inches picsIsomers for c2h2cl2Demi lovato gag reportWhere can i stream espnu for freeHeadline ideas for datingFunny team names for work gamesPeach cobbler moonshine recipeSip clients iphoneCompound figures worksheetAnal bleaching photosPhenoxymethylpenicillin for dogsIfriends accountVerizon meid to imeiMystery media graphLaura leon desnuda en revista para hombres7th grade response to literature promptsRed fish coubion recipesHow to glitch storm 8 world warSample community service completion lettersVocabulary workshop c unit 6 quizLiability contract moversVocab level f unit 4 6 reviewMushrooms taxonomyJames1971Ana s desnudaExample of ipr fromFanatica de gruperos sin calzones sin censuraFree printable genre worksheetsWww.xoenex.com activateGirl getting her shirt ripped offBahan ko maa banayFotos de la chokolataFabio andrade pelado na g magazineBrazzersmobile passwordsrazzersmobile passwordsMichael teutul gayCheat word for private consultationPhillies font freeTrocitos de purco en chile tojoNumber of college students in united statesBen ten porn storiesen ten porn storiesFigurative language worksheets 4th gradeMedical math skills usa competition test questionsJennifer bini. taylor nudeBucket list ideas for girlsFacts on biggie smallsRead for gujrati newsexstoryLicencias en houston txWomen playing with thfemselvesExamples of bad nurses notesSomy ali and salman khanShirade wordsPappadeaux lobster salad nutritionAmanda seyfried fakesmanda seyfried fakesUnclothed bridesJenete mcurdy nudeAaron diaz desnudo fotosCongratulations quotes for the promotionIksjapan channel list for bevPlaygirl photos rico elbazSkipbeat hentaiHack cisco guest password101 dirty text messages01Quotes for deceased mothers tattoosDeer masks templateCatchy birthday event namesGael garcia al desnudoCeelo green short armsSpeech outline about marilyn monroeCerita toketRead futanariEnhancing vyvanseIs 700a exam questionsKamakathaikal photosLokect tatsokect tatsNew sex story in hindiMothers jacking off sonsAflam six americaBaseball lineup cards freeToilet slaves in americaPobre ana chapter 3 summaryCarolina bermudez and clyde wedding picturesSalon de coiffure walmarth st brunoDedication yearbooks examplesDirty dares for a sleepoverNick carraway quotesick carrawayThyroid scholarshipDestintivos echos de dulcesLeland chapman and girlfriend lynetteHttps. omniview.omnicare.comElizabeth gilles nudeVu dep buom xinhTaimanin asagi watchaimanin asagi watchHindi mesh rasi phal 2012Spryte 1200Prefered contractor program for allstateMom and daughter making love videosSol y viento online english scriptReal analysis folland solution for chapter 6Freedancing bear moviesreedancing bear moviesDo zig zag wraps have nicotineJanet mccurdy hentaiSibling tattoo ideas brother and sistersPhim cap bAnal hot sexTapering prednisone scheduleapering prednisoneDubstep beat maker crack torrentSilly nicknames for dadsDocusate sodium and lactaidFurry quiz with yiffJanette mccurdy pornosMugu guestbook 2011Bath salt tigers bloodKt so naked picturesPoto bugil tante girang bahenolAmericunt daragonHard rebus puzzlesard reeK 57 pill informationAetna prior authHomemade tent trailerBiology punnett squares worksheet with answer keyUnjumble more then one wordShitgirl loves pissgirl videosBlack man voice generatorTheme bb 9780 marilyn monroe berryindo.comChristine chubbuck suicide tapeSeducing daughterToronja rellenaWhat does camelot look likeAffidavit of support sample letter marriage60th clip artThe great gatsby book page numbersCfl workouts 2012fl workoutsHee haw nurse good bodyKat dennings nip slipat dennJiyeon stripping videoCamtogays alternativeDeath metal font creatorNews on joanne kelly boyfriendKeshia knight pilliam nudePeronas teniendo sexo con animalesSex sa zivotinjama gledanje for freeFree jab comix pdfFake scuba diving cardsBermuda triangle speech outlinePobre ana in english chapter 3Craigslist grants pass oregonLazy town porn picturesWatch free futanaria moviesHombres y mujeres cojiendoombres y mujeres cojiendoCaso cerrado videos sin censuraHistory alive textbookFree celestial tattoo coloring pagesOnline baby maker generatorAnn model nonudeKeyboard symbol dogFree wii pornHow to do a bbm soccer ballBeth chapmans nip picsSe folla a su tiaAna carolina da fonseca en tangaRepaso del capitulo 1aA streetcar named desire epubJennette mccurdy nipennete murcurdysGrindr xtra ota freeCodes for castle defense upgradedMatco tool calendar girlsAdobe 0 104Caballos cogiendo con mujeresDead brother birthday poemBaby codes for graal eraBin weevils ments 2013 codesRun on sentences worksheet grade 3Download aplikasi tulisan huruf bbmFraces mexicanas chistosasLippitts theoryDoes escreen test for kush herbalLas ataduras temasas ataduras temasBache dokhtar sexMoney house wraschekHow to resolve host routing tableDecadron package insertJolene van vugt boyfriendGanar dinero facil en nfs worldEuronymous autopsy picturesPrincess ambigram tattoosDb2 grant all privileges on databaseGretchen carlson cleavage picsErgocalciferol injection shortageLeft 4 head series freeFree porn moms rape sonCan i take singulair and robitussinAfro with taperPictures of first pubic hairsBiodata for marriage sample for boy7 point likert scale exampleFunny sayings about weedGamertags that aren t takenCrossman 38t .177 sealing kitFurdiburd beta cheatsSexual stories thanglish30th birthday jokes for men0th birdsy jokeslBitchy quotes tumblritchy quotes tumblrRomeo santos biographyA j cook titsTemplate for knife bladeNude pics of stephanie from lazytownMa ne cudayaCarolina bermudez high school picturesAlchemy genetics spider challengelchemy genetTraining.silverchair.com saberKatya sambuka picsBrandi schulz fake nude photosCatapult with pulleySsexo con animalesOmaha scanner frequenciesDownload phim long da dan baFungicidal tabletSchool sick notePrepositional phrases online gamesDa 31 examplesAlchemist playbookBeginner cable scarf patternCheap homemade electric smokerZendaya coleman fake nakedFree mobile beastiealityree mobile beastiealityFree john persons.comPlaster fun time couponsCop tattoos designsStreaming two girl one cupPoem for a dead cousin s birthdayBlink and its over themePattern for a gliding swingChola drawingsPictures of a realvaginaHcg and prozacIs katy raml preagnantVladmodel index list torrentInca designs meaningSynonyms fith gradeDr. seuss poems about lifeWoman and donkey matingoman and donkeyLazy town pornazyPoem for my daughter turning 182012 mega festShtatzania jave pas jave fotoSwollen gum behind front teethMi papi me follaHot webcamBb pin chicas hot colombianasDares for boys over tetxtDaysi balmajo encueraNew jb chanCheat codes for mobsters on ur mobileNgentot sepupuThe smallest dragonboy crossword puzzleJaime bergmanLong poems about snowmobilingClover japan markLiz bega en ple boy cojendoAnimales cojiendo co hombresJennette maccurdy pornDiy screening in patio door ideasCute bachelorette party quotesWww.paperlessemployee whataburger.cmThe hardest game on the iphone answersCindy preszler nakedBackdoor tochynaFree credit card with cvv




:: برچسب‌ها: خیابان , فیلم , د ,
:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: